Betalen
Facturen
Onze facturen worden voortaan door Anders Medical Factoring verzorgd. Hierdoor houden wij meer tijd over voor onze patiënten, en weten we zeker dat de facturatie vlot en prettig afgehandeld wordt. In veel gevallen dient Anders Medical Factoring de factuur rechtstreeks in bij de zorgverzekeraar (dit heet clearing). Afhankelijk van uw (aanvullende) verzekering wordt een deel van de rekening door de zorgverzekeraar vergoed. Het deel van de nota dat niet betaald wordt door de zorgverzekeraar wordt aan u gefactureerd. Voor het veilig verzenden van de facturen zijn het juiste e-mailadres en mobiele telefoonnummer nodig. Het is daarom belangrijk, dat wij de juiste gegevens van u hebben.
Hoe werkt de digitale factuur ?
De link naar de factuur wordt door ‘MijnAndersnota’ per e-mail naar u verzonden. Wanneer u op deze link klikt, volgt een scherm waarin uw postcode, huisnummer en geboortedatum ingevuld moeten worden. Klik daarna op code aanvragen. Er wordt dan een toegangscode gestuurd naar uw 06-nummer, welke via de tandartspraktijk bij ons bekend is. Deze toegangscode moet in het laatste veld worden ingevuld, waarna u de factuur kunt inzien. Deze is ondermeer eenvoudig te betalen via iDeal.
Vragen over de factuur
Heeft u een vraag over uw factuur? Neem dan contact op met Anders. Op www.MijnAndersNota.nl vindt u een aantal veelgestelde vragen en informatie, ook zijn ze te bereiken via service@mijnandersnota.nl. Toch liever een van de medewerkers van Anders persoonlijk spreken? Bel dan tijdens kantooruren de patiëntenlijn: 085 – 760 6262 (lokaal tarief). Kantoor adres: Hagenweg 3c, 4131 LX Vianen
Betalingsregelingen
Bij Anders is het mogelijk kosteloos een betalingsregeling af te sluiten. Dit kan zowel via de site, mail als telefonisch. Neemt u wel tijdig contact op met Anders indien u van deze dienst gebruik wilt maken.
Betalingsachterstand
Indien zich door omstandigheden een betalingsachterstand voor doet (bij een 1e aanmaning), behouden we ons het recht voor de behandeling op te schorten. Dit betekent dat alle geplande afspraken worden geannuleerd en er ook geen nieuwe afspraken gepland kunnen worden totdat het betalingsprobleem onder controle is. Dit voorkomt verder oplopende aanmanings- of incassokosten bij de patiënt.